×

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας εντός προθεσμίας 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Σε περίπτωση που η επιστροφή αφορά σε λάθος της εταιρίας, το κόστος επιστροφής θα επιβαρύνει την εταιρία.

Απαραίτητη προϋπόθεση επιστροφής ενός ή περισσότερων προϊόντων είναι η άρτια κατάσταση στην οποία το/τα παρέλαβε ο πελάτης. Η εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή προϊόντος ή προϊόντων που δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάστασης. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ή τα προϊόντα με την συσκευασία τους και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις.

Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές κατόπιν έγκρισης της εταιρίας.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ      

Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν έμεινε ικανοποιημένος από την αγορά του ή παρέλαβε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, ή λάθος μέγεθος και επιθυμεί την αντικατάστασή του, οφείλει πρώτα να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Η εταιρία θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσει το προϊόν που επιστράφηκε (αφορά σε ίδιο κωδικό, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος). Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί αντικατάσταση οφείλει να το σημειώσει στο αντίστοιχο πεδίο του Εντύπου Επιστροφής. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος με κάποιο άλλο ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση επιστροφής ενός ή περισσότερων προϊόντων στην εταιρία και εφόσον δεν επιθυμεί αντικατάσταση, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής των χρημάτων του. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιείται είτε μέσω λογαριασμού τραπέζης που θα υποδεικνύεται από τον πελάτη ή μέσω της πιστωτικής κάρτας με την οποία έγινε η πληρωμή εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος. Στις αγορές με αντικαταβολή, η εταιρία θα καταθέσει το χρηματικό ποσό σε λογαριασμό τραπέζης που θα υποδεικνύει ο πελάτης. Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, οφείλει να το σημειώσει στο αντίστοιχο πεδίο του Εντύπου Επιστροφής. Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής της παραγγελίας του εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. Για την διαδικασία επιστροφής ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που βρίσκεται στην συσκευασία του προϊόντος που θα παραλάβει αναγράφοντας τα στοιχεία της απόδειξης λιανικής πώλησης.

Σε περίπτωση απώλειας του Εντύπου Επιστροφής ο πελάτης μπορεί να το εκτυπώσει από την ιστοσελίδα του e-shop εδώ. Για περισσότερες διευκρινίσεις ή βοήθεια κατά την συμπλήρωση του Εντύπου Επιστροφής, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας στο 210-9963010 Δευτέρα – Παρασκευή από 9:00πμ -15:00μμ.

Απαραίτητη προϋπόθεση της επιστροφής είναι η άρτια κατάσταση του προϊόντος. Επίσης θα πρέπει να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και η αρχική του συσκευασία. Η ευθύνη επιστροφής των προϊόντων στην εταιρία βαραίνει αποκλειστικά τον πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να φροντίζει για την καλή συσκευασία του προϊόντος κατά την επιστροφή του.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

ALEX CREATIONS S.A

ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 6, 16342

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

ΕΛΛΑΔΑ

ΤΗΛ. + 30 210 99 63 010

ΦΑΞ. + 30 210 99 63 017

 Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται υπόκεινται σε λεπτομερή έλεγχο. Η εταιρία δύναται να απορρίψει την επιστροφή προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί και γενικά δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση το προϊόν θα επιστρέφεται στον πελάτη με δική του χρέωση.

Go Top